TheFork steunt restaurants in Zweden met campagne

TheFork

De uitbraak van Covid-19 heeft natuurlijk ook in Zweden veel gevolgen gehad voor retailers, horeca en andere bedrijven. Ondanks het feit dat Stockholm nooit een harde lockdown kende, bleven toeristen weg en bleven de inwoners zoveel mogelijk thuis. Dit had een grote impact op veel restaurants, die hun klandizie plots zagen verdwijnen. Restaurantwebsite TheFork probeert restaurants in de Zweedse hoofdstad te steunen met een nieuwe campagne genaamd ‘Back to the Restaurants!

De campagne wordt gepromoot op tv, internet en in het straatbeeld en probeert inwoners van Stockholm en Zweden met aantrekkelijke kortingen naar restaurants te lokken.

Het werkt als volgt: je maakt een account aan in de app van TheFork. Eenmaal ingelogd kun je tafels in aangesloten restaurants reserveren. Veel van deze restaurants bieden in de app een aantrekkelijke korting aan, tot wel 50% korting op de uiteindelijk rekening! Dit zorgt ervoor dat een avond uit eten een stuk voordeliger wordt. Drankjes en soms ook nagerechten vallen niet onder de korting.

De campagne geeft je de mogelijkheid om nieuwe restaurants te ontdekken en tegelijkertijd de Zweedse horeca te steunen.

Ben jij de komende tijd in Zweden en wil je TheFork uitproberen? Als je een account aanmaakt met behulp van mijn persoonlijke link, krijg je na je eerste restaurantbezoek 1000 punten, genoeg voor 200 SEK korting op een restaurantbezoek na je eerste reservering.
Je kunt hier lid worden van TheFork.

Belangrijk: De Covid-19 pandemie is een globaal probleem. Denk ook tijdens je verblijf in Zweden aan de voorschriften! Houd 1.5 meter afstand, was je handen en blijf thuis bij ziektesymptomen!

Tags from the story
, , ,
Written By
More from Anthony
Voortaan gratis toegang tot 18 Zweedse musea
Stockholm heeft, zoals de meeste hoofdsteden, een rijke collectie aan verschillende musea....
Read More
Leave a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *